Svetainės struktūra www.vgtu.lt Mano VGTU Medeinė

Kita informacija

2017/2018 m. m. rudens semestras
 
 Dėstytojas
Budėjimo laikas
Auditorija
Katedros vedėja prof. dr. Ilona Skačkauskienė
Ketvirtadienis
Penktadienis
1300 – 1400 val.
1400 – 1500val.
SRK-I 602
SRK-I 602
Doc. dr. Rolandas Drejeris
Antradienis
Antradienis
1345 – 1445 val.
1510 – 1610 val.
SNR l 2.19
SNR l 2.19
Doc. dr. Dangis Gudelis
Antradienis
1030 – 1130 val.
SRK-I 603
Doc. dr. Renata Korsakienė
Pirmadienis
1110 – 1210 val.
SRK-I 603
Doc. dr. Valentina Peleckienė
Trečiadienis
Penktadienis
1345 – 1500 val.
1345 – 1430 val.
SRK-I 603
SRK-I 603
Doc. dr. Andrius Tamošiūnas
Antradienis
Ketvirtadienis
1605 – 1705 val.
1155 – 1255 val.
TLK 216
SNR-I 3.9
Doc. dr. Vilma Tamulienė
Trečiadienis
1430 – 1630 val.
SRK-I 603
Doc. dr. Živilė Tunčikienė
Trečiadienis
1200 – 1400 val.
SRK-I 603
Doc. dr. Asta Radzevičienė
Ketvirtadienis
1620 – 1720 val.
SRK – I 519
Doc. dr. Laima Jesevičiūtė –Ufartienė
Lekt. dr. Bahman Peyravi
Penktadienis
1600 – 1700 val.
SRK-I 603
Lekt. Sigitas Davidavičius
Pirmadienis
Antradienis
1020 – 1120 val.
1020 – 1120 val.
SRK-I 603
SRK-I 603
Lekt. Giedrė Dzemydaitė
Antradienis
1005 – 1205 val. (2 savaitė)
SRK-I 603
Lekt. dr. Liudmila Lobanova
Antradienis
Antradienis
Ketvirtadienis
1630 – 1730 val. (1 savaitė)
1430 – 1530 val. (2 savaitė)
1300 – 1400 val.
SRK-I 603
SRK-I 603
SRK-I 603
Lekt. dr. Vilija Malinauskaitė
Antradienis
1700 – 1800 val.
SRK-I 603
Lekt. Aušra Katinienė
Penktadienis
1400 – 1500 val.
SRK-I 603
Lekt. Aušra Kropaitė
Antradienis
1755 – 1900 val.
AR-I 1.10
Lekt. Veslav Kuranovič
Ketvirtadienis
Penktadienis
1345 – 1430 val.
1345 – 1430 val.
SRK-I 603
SRK-I 603
Lekt. Vida Pipirienė
Trečiadienis
0830 – 1030 val.
SRK-I 603
Lekt. Viktorija Podgaiskytė
Antradienis
1800 – 1900 val.
SRK-I 603
Lekt. Mindaugas Samoška
Kreiptis el. p.: mindaugas.samoska@vgtu.lt
Lekt. dr. Neringa Vilkaitė - Vaitonė
Antradienis
1605 – 1705 val.
SNR-I 2.17
Lekt. Jurga Vestertė
Ketvirtadienis
Ketvirtadienis
1600 – 1700 val. (2 savaitė)
1700 – 1800 val. (1 savaitė)
SRK-I 603
SRK-I 603
Dokt. Monika Bužavaitė
Kreiptis el. p.: monikabuzavaite@gmail.com; monika.buzavaite@vgtu.lt
Dokt. Povilas Švogžlys
Kreiptis el. p.: monikabuzavaite@gmail.com; povilas.svogzlys@vgtu.lt
Dokt. Danguolė Oželienė
Kreiptis el. p.: d.ozeliene@vvf.viko.lt
 
 
2012-08-16 VšĮ Baltijos agroverslo institutas (pasiūlymas atlikti praktiką)
2012-06-26 UAB "Lietuvos žinios" (pasiūlymas atlikti praktiką)
2012-06-19 UAB „SANTECHNIKOS SPEKTRAS“ (darbo pasiūlymas)
2012-06-19 UAB "Balterma ir ko"(darbo pasiūlymas)
2012-06-11 UAB "Citus" (darbo pasiūlymas)
2012-09-12 VšĮ Baltijos agroverslo institutas (pasiūlymas atlikti praktiką)
2012-10-10 "PPS Pipeline Systems" (darbo pasiūlymas)
2012-11-08 "CVVilnius.lt" (pasiūlymas atlikti praktiką) 
2012-11-13 "TKH - C&C Partners Telecom Sp. z o.o" (pasiūlymas atlikti praktiką)
2012-11-13 "Empower" (pasiūlymas atlikti praktiką)
2013-03-28 įmonė "Emplonet" (pasiūlymas atlikti praktiką)
2013-04-10 Baltijos agroverslo institutas (pasiūlymas atlikti praktiką)
2013-05-16 UAB „AF-Consult“ (pasiūlymas atlikti praktiką)
2013-05-28 AB „Avia Solutions Group“ (pasiūlymas atlikti praktiką)
2013-06-10 AB DNB bankas  (pasiūlymas atlikti praktiką)
2013-08-28 VVF dekanatas (pasiūlymas atlikti  praktiką)
2014-02-24 UAB„Fima“ (darbo pasiūlymas)
2015-01-19 Lietuvos laisvosios rinkos institutas (pasiūlymas atlikti praktiką)
2015-05-08 SKM GmbH (pasiūlymas atlikti praktiką)
2015-11-16 DNB bankas (pasiūlymas atlikti praktiką)
2016-05-31 UAB "Aibė" (darbo pasiūlymas)
2017-03-06 UAB „Real Job Finder“ (pasiūlymas atlikti praktiką)
2017-05-16 AB DNB bankas (praktikos pasiūlymai)
2017-05-18 UAB „Fima“ (darbo pasiūlymas)

Reikalavimai baigiamųjų magistro darbų įforminimui

Reikalavimus baigiamųjų magistro darbų įforminimui rasite čia.

Antras pakartotinis (mokamas, su dekano leidimu) pažintinės praktikos atsiskaitymas (VVf-15/1, ECf-15/1 gr.)

Antras pakartotinis (mokamas, su dekano leidimu) pažintinės praktikos atsiskaitymas (VVf-15/1, ECf-15/1 gr.) pas lekt. Aušrą Katinienę vyks:
2017-09-06 10.20 SRK-I 603
2017-09-08 10.20 SRK-I 603
Galima pasirinkti vieną iš nurodytų datų ir būtina užsiregistruoti katedroje el. paštu: vvvk@vgtu.lt arba tel. 852744875.

Praktikos

Apie praktikas detaliau rasite čia.

Pirmas pakartotinis pažintinės praktikos atsiskaitymas (VVf-15/1, ECf-15/1 gr.)

Pirmas pakartotinis pažintinės praktikos atsiskaitymas (VVf-15/1, ECf-15/1 gr.) pas lekt. Aušrą Katinienę vyks  2017-08-30 10.20 SRK-I 603.
 

Naujos magistrantūros studijų baigiamųjų darbų temos 2017/2018 m. m.

VADYBOS KATEDRA
MAGISTRANTŪROS STUDIJŲ BAIGIAMŲJŲ DARBŲ TEMOS
2017/2018 m. m.
 
 
Kiekvienas studentas turi pasirinkti temą ir, suderinęs ją su vadovu, užregistruoti ją Vadybos katedroje iki 2017 m. rugsėjo 25 dienos, pranešant apie pasirinkimą Vadybos katedros administratorei Kristinai Audickaitei (vvvk@vgtu.lt) SRK I 601 kab.
 
 
Temos pavadinimas
Vadovas, jo el. pašto adresas
Lietuvos įmonių skaidrios ir etiškos verslo praktikos vertinimas (Socialinio verslo vadyba)
Prof. I. Skačkauskienė
Ilona.skackauskiene@vgtu.lt
 
 
 
Lietuvos socialinio verslo plėtros galimybių vertinimas (Socialinio verslo vadyba)
Oro navigacijos informacijos paslaugų teikimo vertinimas (Aviacijos vadyba)
Lietuvos aviacijos sektoriaus mokestinės aplinkos vertinimas (modeliavimas) (Aviacijos vadyba)
Marketingo strategijos plėtojant socialinį verslą (Socialinio verslo vadyba)
Lekt. dr. Giedrė Dzemydaitė
giedre.dzemydaite@vgtu.lt
Aviacijos sektoriaus marketingo komunikacijos sprendimai (Aviacijos vadyba)
„X“ sektoriaus konkurencingumo ir darnios plėtros sąveikos vertinimas (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Doc. dr. Rolandas Drejeris
rolandas.drejeris@vgtu.lt
Tam tikro sektoriaus organizacijų veiklos sėkmės vertinimo modelis (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Verslo subjektų organizacinės elgsenos įtakos organizacijos narių verslumui tyrimas (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Tam tikro sektoriaus įmonių vidinės kontrolės tobulinimo modelis (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Tam tikro sektoriaus įmonių veiklos plėtros modelis (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Verslo subjektų organizacinės elgsenos įtakos konkurencingumui tyrimas  (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Tam tikro sektoriaus naujo produkto įsiskverbimo į rinką modelis (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Tam tikro sektoriaus darbuotojų mokymosi visą gyvenimą skatinimo modelis (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
X šakos įmonių inovacinės veiklos tobulinimas darnios plėtros kontekste (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
X sektoriaus įmonių veiklos pelningumo didinimo sprendimai (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Oro transporto paslaugų rinkos segmentavimas (Aviacijos vadyba)
Doc. dr. Dangis Gudelis
dangis.gudelis@vgtu.lt
Oro bendrovių rinkodaros strategijos (Aviacijos vadyba)
Socialinio verslo įmonių rinkodaros strategijos (Socialinio verslo vadyba)
Nevyriausybinių organizacijų rinkodaros valdymas (Socialinio verslo vadyba)
Nevyriausybinių organizacijų paslaugų vartotojų segmentavimas (Socialinio verslo vadyba)
Verslo organizacijos ir jos vartotojų socialinės atsakomybės sąsajų vertinimas (Socialinio verslo vadyba)
Doc. dr. Laima Jesevičiūtė –Ufartienė
laima.jeseviciute-ufartiene@vgtu.lt
Lėktuvo įgulos konfliktinių situacijų valdymo modelis (Aviacijos vadyba)
Socialinio verslumo veiklos vertinimas Lietuvoje (Socialinio verslo vadyba)
Doc. dr. Renata Korsakienė
Renata.Korsakiene@vgtu.lt
Socialiai atsakingo verslo praktikos mažose ir vidutinėse įmonėse: vertybių kuriama vertė (Socialinio verslo vadyba)
Individo ir organizacijos vertybių atitikimo įtaka organizaciniam įsipareigojimui (Aviacijos vadyba)
Organizacnės paramos įtakos organizacinio klimato formavimui aviacijos įmonėse (Aviacijos vadyba)
Žmogiškųjų išteklių valdymo tobulinimas  (Aviacijos vadyba)
Lekt. dr. Liudmila Lobanova
liudmila.lobanova@vgtu.lt
Oro bendrovių valdymo tobulinimas (Aviacijos vadyba)
Orlaivių įgulų komplektavimo vertinimas (modeliavimas) aviacijos verslo plėtros sąlygomis (Aviacijos vadyba)
Pilotų rengimo sistemos vertinimas (modeliavimas) aviacijos verslo plėtros sąlygomis (Aviacijos vadyba)
Personalo vertinimas socialiai atsakingo verslo įmonėje (Socialinio verslo vadyba)
Darbuotojų socialinės atsakomybės skatinimas socialiniame versle (Socialinio verslo vadyba)
Socialinio verslo įmonių valdymo tobulinimas (Socialinio verslo vadyba)
Žmogiškųjų išteklių valdymas socialiniame versle (Socialinio verslo vadyba)
"X" paslaugų rinkos plėtros galimybių vertinimas (Aviacijos vadyba)
Doc. dr. Valentina Peleckienė
valentina.peleckiene@vgtu.lt
Paslaugų kokybės poveikio jų paklausai tyrimas (Aviacijos vadyba)
"X" rinkos paslaugų efektyvumo vertinimas (Aviacijos vadyba)
„X“ rinkos aplinkos poveikio vertinimas (Aviacijos vadyba)
"X" rinkos paslaugų efektyvumo vertinimas (Socialinio verslo vadyba)
“X“ paslaugų rinkos plėtros galimybių vertinimas (Socialinio verslo vadyba)
Paslaugų kokybės poveikio jų paklausai tyrimas (Socialinio verslo vadyba)
“X”paslaugų rinkos vartotojų lojalumo vertinimas (Socialinio verslo vadyba)
Oro uostų marketingas didinant šalies žinomumą (Aviacijos vadyba)
Lekt. dr. Vilija Malinauskaitė vilija.malinauskaite@vgtu.lt
Marketing strategijų naudojimas plėtojant žemų kainų avialinijų veiklą (Aviacijos vadyba)
Socialinės atsakomybės svarba plėtojant plėtojant tvarų Lietuvos „X“ verslą (Socialinio verslo vadyba)
Verslo modeliavimas aviacijos sektoriuje (Aviacijos vadyba)
Doc. dr. Andrius Tamošiūnas
andrius.tamosiunas@vgtu.lt
Išmaniųjų technologijų taikymo sprendimai aviacijoje (Aviacijos vadyba)
Oro transporto įmonių tinklaveikos modeliavimas (Aviacijos vadyba)
Socialinio verslo pridėtinės vertės modeliavimas (Socialinio verslo vadyba)
Socialinio verslo efektyvinimas taikant išmaniąsias technologijas (Socialinio verslo vadyba)
Socialinio verslo modeliavimas (Socialinio verslo vadyba)
Socialinio / aviacijos verslo paslaugų valdymo efektyvumo didinimo tyrimai (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Doc. dr. Živilė Tunčikienė
zivile.tuncikiene@vgtu.lt
Viešojo ir privačiojo (socialinio / aviacijos) sektorių bendradarbiavimo valdymo modelis (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Viešojo ir privačiojo sektorių (socialinio / aviacijos) bendradarbiavimo strategijos plėtojant viešąją infrastruktūrą (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Šalies (socialinio/aviacijos) verslo veiklos vertinimo modeliavimas (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Socialinio marketingo komplekso taikymas ne pelno siekiančiose organizacijose (Socialinio verslo vadyba)
Doc. dr. Vilma Tamulienė
vilma.tamuliene@vgtu.lt
Reklamos poveikis vartotojo X prekės ženklo pasirinkimui (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
Marketingo komunikacijos taikymas X prekės ženklo žinomumo didinimui (Aviacijos vadyba, Socialinio verslo vadyba)
 Lietuvos aviacijos sektoriaus teikiamų paslaugų kokybės vertinimas (Aviacijos vadyba)
Lietuvos socialinio verslo įmonių veiklos  tarptautinė plėtra// internacionalizavimas (Socialinio verslo vadyba)
Doc. dr. Asta Radzevičienė asta.radzeviciene@vgtu.lt
Technologinių įmonių  veiklos  plėtra socialinio  verslo  srityje (Socialinio verslo vadyba)
Įmonių partnerystės  valdymas (konkurencingumui  didinti) aviacijos versle (Aviacijos vadyba)
Aviacijos įmonių  darbdavio  ženklodara (Aviacijos vadyba)
 
 
 

Antras pakartotinis praktikų atsiskaitymas (magistrantams)

Antro pakartotinio praktikų (mokamo) atsiskaitymo tvarkaraštis
 
Praktikos pavadinimas
Laikas, vieta, data
 
Specializacija
 
Grupė
 
Praktikos vadovas
Mokslinės veiklos praktika 
 
 
2017-08-30 19:00 val.
(SRK-I 624 aud.) 
 
 
Socialinio verslo vadyba
 
SVVfm-16
 
 
Prof. dr. I. Skačkauskienė 

Profesinės veiklos praktika
 
 
Aviacijos vadyba
 
AVfm-16
 
 
Prof. dr. I. Skačkauskienė
 
Norint atsiskaityti už praktiką, būtina turėti dekano leidimą. Praktikos ataskaitą būtina pristatyti iki 2017 m. rugjūčio 28 d. 

Mokslinės praktikos perlaikymas TVfmuc-16, TVfmu-16 ir GEfm-16 gr.

 Mokslinės praktikos perlaikymas (TVfmuc-16, TVfmu-16 ir GEfm-16. gr.) pas lekt. dr. L. Lobanovą vyks 2017 m. rugpjūčio 30 d. 19 val. SRK-I 603.
Perlaikymas yra mokamas, - būtina turėti dekano leidimą.

Naujos baigiamųjų bakalauro darbų temos 2017/2018 m.m.

VADYBOS KATEDRA
MARKETINGO SPECIALIZACIJOS
 BAKALAURO STUDIJŲ BAIGIAMŲJŲ DARBŲ TEMOS
2017/2018 m. m.
 
Kiekvienas studentas turi pasirinkti temą ir, suderinęs ją su vadovu, užregistruoti ją Vadybos katedroje iki 2017 m. rugsėjo 25 dienos, pranešant apie pasirinkimą Vadybos katedros administratorei Kristinai Audickaitei (vvvk@vgtu.lt) SRK I 601 kab.
 
Temos pavadinimas
Vadovas, jo el. pašto adresas
„X“  organizacijos vartotojų lojalumo didinimo kryptys
Prof. I. Skačkauskienė
ilona.skackauskiene@vgtu.lt
„X“  organizacijos socialinių iniciatyvų vertinimas
„X“  organizacijos/sektoriaus/valstybės  mokestinės aplinkos tyrimas
Mokesčių administratoriaus ir mokesčių mokėtojų bendradarbiavimo (komunikavimo) veiksmingumo vertinimas
„X“ prekybos įmonės tiekėjų pasirinkimo pagrindimas
 
 
 
Doc. dr. Rolandas Drejeris
rolandas.drejeris@vgtu.lt
Įmonės veiklos sėkmės veiksnių modelio įdiegimo „X“ įmonėje galimybės
„X“ įmonės produkto rėmimo veiksnių vertinimas ir tobulinimo galimybės
„X“ įmonės verslo plėtros galimybių vertinimas
„X“ įmonės produktų asortimento vertinimas ir tobulinimo galimybės
„X“ įmonės paslaugų kokybės vertinimas ir tobulinimo galimybės
„X“ įmonės vidinės kontrolės sistemos tobulinimas
Sprendimų priėmimo proceso vertinimas siekiant organizacijos mokymosi
Doc. dr. Laima Jesevičiūtė –Ufartienė
laima.jeseviciute-ufartiene@vgtu.lt
Pasirinkto prekės ženklo pozicijos rinkoje vertinimas
Verslumo orientacijos ir marketingo informacijos poveikis įmonės rezultatams
Doc. dr. Renata Korsakienė
renata.korsakiene@vgtu.lt
“X”  verslo įmonės ryšių su klientais valdymas 
Doc. dr. Dangis Gudelis
dangis.gudelis@vgtu.lt
Verslo įmonės “X”  reklamos efektyvumo vertinimas
Verslo įmonės “X”  produkto tobulinimas reaguojant į klientų poreikius
Pramonės (paslaugų) įmonės/ viešosios įstaigos rinkodara
Doc. dr. Andrius Tamošiūnas
andrius.tamosiunas@vgtu.lt
Išmaniųjų technologijų naudojimas rinkodaroje
Virtualios realybės sprendimų galimybių vertinimas
“X”  organizacijos socialinio marketingo komplekso tobulinimas 
Doc. dr. Vilma Tamulienė
vilma.tamuliene@vgtu.lt
“X”  organizacijos komunikacijos gerinimas 
“X”  įmonės teikiamų paslaugų kokybės vertinimas
“X”  įmonės reklamos priemonių gerinimas
“X”  įmonės marketingo veiklos vertinimas
“X”  įmonės marketingo veiklos gerinimas
“X”  organizacijos marketingo komunikacijos gerinimas 
Perėjimo nuo tradicinės prie holistinės vadybos rezultatų tyrimai “X” organizacijoje
Doc. dr. Živilė Tunčikienė
zivile.tuncikiene@vgtu.lt
Pažangios marketingo valdymo patirties adaptavimo “X” organizacijoje tyrimai
Nuomonės lyderių rinkodaros sprendimai “X” organizacijoje
Socialinio verslo įmonės marketingo valdymo sprendimų priėmimo ypatumai
Tradicinio ir socialinio marketingo ypatumų vertinimas “X” įmonėje;
Doc. dr. Valentina Peleckienė
valentina.peleckiene@vgtu.lt
“X” organizacijos socialinio marketingo panaudojimo ir marketingo kampanijos parengimo modelis
“X” įmonės naujojo vartotojų marketingo modelio diegimas
“X” rinkos naujo vartotojo pagrindinių bruožų tyrimas
Socialiai atsakingų įmonių marketingas
Doc. dr. Asta Radzevičienė
asta.radzeviciene@vgtu.lt
Organizacijos “X” interneto svetainės lankytojų srauto formavimas
Lekt. Sigitas Davidavičius
sigitas.davidavicius@vgtu.lt
Organizacijos “X” interneto svetainės tobulinimas
Organizacijos “X” komunikacijos su vartotojais socialinėse medijose gerinimas
Organizacijos “X”  vartotojų lojalumo didinimas internetinio marketingo priemonėmis
Pelno nesiekiančių nevyriausybinių organizacijų marketingo strategijos formavimas 
Lekt. dr. Giedrė Dzemydaitė
giedre.dzemydaite@vgtu.lt
“X”  paslaugų vertės įvertinimas tiekėjo ir vartotojo požiūriu
“X”  įmonės vartotojų lojalumo didinimo sprendimai  
“X”  organizacijos darbuotojų žinių tyrimas
Lekt. Aušra Katinienė
ausra.katiniene@vgtu.lt
Žinių įtakos inovaciniams procesams “X”  organizacijoje tyrimas
Inovacijų diegimo “X”  organizacijoje tyrimas
Tarptautinio marketingo efektyvumo skatinimo lyginamoji analizė tarp Europos ir Kinijos
Lekt. Veslav Kuranovič
veslav.kuranovic@vgtu.lt
Lyginamasis tarptautinio marketingo tobulinimas plėtojant daugiašalius regioninius santykius tarp Azijos ir Afrikos
Strateginio marketingo efektyvumo skatinimo plėtra Azijos regione
Tarptautinis marketingas plėtojant pramogų verslą Azijoje
Marketingo tobulinimas plėtojant Arabų šalių naftos produktų eksportą i Europą
Marketingo tobulinimas plėtojant Arabų salių atsinaujinancių gamtos šaltinių eksportą į Europą
Azijos, Afrikos, Amerikos ir Europos tarptautinio telemarketingo efektyvumo skatinimo plėtra
Lyginamasis tarptautinio marketingo efektyvumas plėtojant aukštųjų technologijų sektorių Azijos ir Amerikos regione
Lyginamasis tarptautinio marketingo efektyvumas plėtojant artimosios ir tolimosios Azijos liaudies mediciną
Marketingo strategijų modernizavimas plėtojant daugiašalius ekonominius santykius, Europos ir Azijos regione
“X” organizacijos marketingo organizavimo tobulinimas plėtojant Y paslaugas
Lekt. Vida Pipirienė
Vida.Pipirienė@vgtu.lt
“X” organizacijos marketingo strategija plėtojant Y veiklą
“X” organizacijos marketingo strategijos plėtojant  Y prekybą
“X”verslo reklamos tobulinimas
„X“ organizacijos kuriamo gaminio (paslaugos) ir kliento lūkesčių atitikimas
Lekt. Viktorija Podgaiskytė
viktorija.podgaiskyte@vgtu.lt
„X“ organizacijos kliento lūkesčių vertinimo efektyvumas (galimybės) naudojant vidinius išteklius
Intelektinių paslaugų marketingo modelio kūrimas
Lekt. Mindaugas Samoška
Mindaugas.Samoska@vgtu.lt
Mobiliųjų aplikacijų kaip reklamos platformų kūrimo modelis
Įmonių socialinės atsakomybės įtaka prekių reklamai
Lekt. dr. Liudmila Lobanova
liudmila.lobanova@vgtu.lt
„X“ įmonės marketingo strategijos vertinimas
„X“ verslo teikiamų paslaugų reklamos vertinimas
„X“ įmonės marketingo tobulinimas
Marketingo strategijos formavimas įmonėje "X"
Lekt. dr. Vilija Malinauskaitė vilija.malinauskaite@vgtu.lt
Marketingo komplekso taikymas produkto "X" pardavime
[X organizacijos] lojalumo programos įtaka klientų pirkimo įpročiams
Lekt. Jurga Vestertė
jurga.vesterte@ vgtu.lt
Klientų potyrio metodo naudojimas [organizacijos X] marketingo strategijoje
"X” įmonės įvaizdžio vertinimas ir jo gerinimo galimybės
Dokt. Monika Bužavaitė
Monika.buzavaite@vgtu.lt
Socialinė atsakomybė įmonės veikloje ir jos svarba kuriant įmonės reputaciją
Vartotojų lojalumo skatinimo programų tobulinimas
Inovatyvių marketingo sprendimų taikymo įmonės "X" veikloje vertinimas
Dokt. Povilas Švogžlys
Povilas.svogzlys@vgtu.lt
"X" organizacijos teikiamų paslaugų pozicionavimo tobulinimas
"X" organizacijos teikiamų paslaugų pozicionavimo tobulinimas
Marketingo priemonių taikymas įmonės "X" paslaugos (-ų) plėtrai
X įmonės klientų lojalumo stiprinimas
Dokt. Danguolė Oželienė
d.ozeliene@vvf.viko.lt
X įmonės rinkodaros komplekso tobulinimas
 
 
 
    • Puslapio administratoriai:
    • Kristina Audickaitė
    • Indrė Slavinskienė
    • Indrė Radvilaitė
    • Renata Činčikaitė
    • Agnė Vaiciukevičiūtė
    • Akvilė Tuzikaitė
    • Živilė Sadauskaitė
    • Justė Kareivaitė